Здравейте,
И тази година Алфичката се заинати и пак не иска да излиза от гаража.
Историята е следната:
При последното успешно палене стартерът сякаш се поизмъчи и се наложи да задържа ключа малко по-дълго на старт. Не обърнах много внимание и си се прибрах спокойно.
На следващия ден се опитах да запаля, но единственото което ставаше при опит за старт, беше звук, подобен на еднократно изкашляне.
Реших, че е от акумулатора и го дозаредих. Положителен резултат нямаше. За капак след още няколко опита дори кашлящият звук изчезна. Сега при опит да запаля не се чува нищо. Все едно не давам старт.
Пробвахме с бутане - пак не запали.
Закачих към компютър - FES не намери никакви грешки. Няколко параметъра обаче ми се струват подозрителни. При контакт:
Engine running = running
Capacitor 1 = 0.0 V (трябваше да са поне 70)
Capacitor 2 = 0.0 V (моята май такъв няма, дори когато е ок, дава 0)
Key position = MAR
Fuel pressure мига - ту 0, ту 1.8. веднъж отчете 3.6
Може да има и други с отклонения, но само за тия имах някакви ориентировъчно стойности.
Горивната помпа си бучи, релето и цъка (пробвах и през таба Actuators във FES)
Още докато "кашляше" направих графика на напрежението на акумулатора при старт - падна до около 11. Мерихме и с мултицет - също нямаше драстични падове.
Проверих всички бушони в отделението до педала на съединителя и 7 броя, които намерих в двигателния отсек - не открих дефектирали.
Чудя се за релета или кабели...
Идеи?
Благодаря предварително.
И тази година Алфичката се заинати и пак не иска да излиза от гаража.
Историята е следната:
При последното успешно палене стартерът сякаш се поизмъчи и се наложи да задържа ключа малко по-дълго на старт. Не обърнах много внимание и си се прибрах спокойно.
На следващия ден се опитах да запаля, но единственото което ставаше при опит за старт, беше звук, подобен на еднократно изкашляне.
Реших, че е от акумулатора и го дозаредих. Положителен резултат нямаше. За капак след още няколко опита дори кашлящият звук изчезна. Сега при опит да запаля не се чува нищо. Все едно не давам старт.
Пробвахме с бутане - пак не запали.
Закачих към компютър - FES не намери никакви грешки. Няколко параметъра обаче ми се струват подозрителни. При контакт:
Engine running = running
Capacitor 1 = 0.0 V (трябваше да са поне 70)
Capacitor 2 = 0.0 V (моята май такъв няма, дори когато е ок, дава 0)
Key position = MAR
Fuel pressure мига - ту 0, ту 1.8. веднъж отчете 3.6
Може да има и други с отклонения, но само за тия имах някакви ориентировъчно стойности.
Горивната помпа си бучи, релето и цъка (пробвах и през таба Actuators във FES)
Още докато "кашляше" направих графика на напрежението на акумулатора при старт - падна до около 11. Мерихме и с мултицет - също нямаше драстични падове.
Проверих всички бушони в отделението до педала на съединителя и 7 броя, които намерих в двигателния отсек - не открих дефектирали.
Чудя се за релета или кабели...
Идеи?
Благодаря предварително.
Comment